Medal medalowi nierówny

Słuchajcie, od kilku tygodni robię coś innego, niż robiłam przez całe moje zawodowe życie. Dobrze się z tym czuję. Mam dużo energii i jeszcze więcej spokoju w środku.

Tak, wiem, temat wpisu jest o czymś innym. Przechodzę do sedna.

Dlaczego Medal Copywriting?

Zastanawiałam się nad nazwą dla swojej działalności. Zrobiłam brief, analizowałam wartości, wizję, przekaz, który mi towarzyszy. Wypisałam słowa i synonimy, które kojarzą mi się z copywritingiem i z tym, dla kogo zamierzam pisać. Poszłam dalej i sprawdziłam dostępność domeny. Wiesz co mi wyszło? PomySŁOWO.

Fajne, prawda?

Potem ideał (niemal) sięgnął bruku, pojawiły się sprawy przyziemne. Pieniądze.

Mój mąż prowadzi firmę Medal Ubezpieczenia, więc po prostu dokoptowałam się do niego.

Mój mąż

Z Mariuszem poznaliśmy się przez internet w czasach, kiedy to jeszcze nie było modne.

Od zawsze twierdził, że lubi sport. Ma ulubioną drużynę piłkarską i zakłada(ł) koszulkę teamu, kiedy ogląda mecz w tv. Okrzyk „jest, gol!” nie raz budził mnie ze snu. Komentarz zachowam dla siebie.

Kiedyś trenował koszykówkę, teraz z pasją uczestniczy w zawodach kolarskich i biegach ulicznych.

Wieszak

Nie będę dużo pisać, zobacz sama i zobacz sam, jak wygląda ściana w naszym mieszkaniu 😉

medal copywriting ewa adamczak

MEDAL

Nazwa, którą Mariusz wymyślił dla swojej firmy ubezpieczeniowej, ma inne znaczenie.

M – Mariusz

E – Ewa

D – Dyzio

A – Adamczak

L – love


Co mogę dodać? Tobie i sobie życzę miłości i jeszcze więcej miłości.


Uwaga! Lokowanie produktu

Kończy Ci się ubezpieczenie? Dopiero zawarłeś nowe? To nic nie szkodzi, sprawdź ofertę ubezpieczenia u agenta na medal 🙂

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *